niedziela, 3 maja 2015

UWAGA KONKURS!!!



Postanowiłam w końcu zorganizować konkursidło(w końcu, haha!). Zmobilizowała mnie do tego Martyna. 
Udział można brać na facebooku(blogowy zorganizuję może przy większej ilości odwiedzających/obserwatorów)
Poniżej wklejam regulamin konkursu, na końcu będzie on podany w skrócie ;)

1. NIE BĘDĘ wymagać tutaj polubienia/udostępnienia czegokolwiek, jednak nie obrażę się za coś takiego.
2. Konkurs ma na celu raczej uhonorowanie dotychczasowych fanów, jednak nowi również są mile widziani(im więcej osób, tym lepiej).
3. Warunkiem przystąpienia jest w miarę ciekawa odpowiedź na pytanie konkursowe(i nie, nie mam tu na myśli wiersza, bo na 95% go nie zrozumiem), najciekawsza zostanie nagrodzona. W przypadku dużego zainteresowania i kreatywnych odpowiedzi, zastrzegam sobie prawo do wybrania większej ilości nagród. Odpowiedzi podaje się w komentarzu.
4. Do wygrania są cztery bransoletki pokazane na zdjęciu.
5. W konkursie nie mogą brać udziału strony, jedynie konta prywatne.
6.  Konkurs trwa od dzisiaj (03-05-2015) do 10-05-2015(niedziela). Wyniki zostaną podane do 11-05-2015(poniedziałek)
7. Zwycięzcę wybiorę ja, jednak w przypadku niezdecydowania poproszę o pomoc osobę bezstronną.
8. Organizatorem i sponsorem konkursu jestem ja i tylko ja(Coś robię by MrvlGrl).
Pytanie konkursowe: Podaj tytuł i autora swojej ulubionej książki i powiedz, dlaczego to właśnie na nią padło! Odpowiedź podaj w komentarzu



Bardzo marne zdjęcie bransoletek do wygrania, jednak od dziwo całkiem nieźle oddaje kolory.


SKRÓT REGULAMINU
-Pytanie konkursowe: Podaj tytuł i autora swojej ulubionej książki i powiedz, dlaczego to właśnie na nią padło! Odpowiedź podaj w komentarzu.
-Konkurs trwa od 03.05 do 10.05, zwycięzca zostanie wyłoniony do 11.05.
-Do wygrania 4 bransoletki(na zdjęciu)
-Jeśli prowadzisz stronę, prosiłabym o wzięcie udziału z prywatnego konta.

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz