sobota, 5 grudnia 2015

Uwaga wróciłam!

Uwaga uwaga, Mrvlgrl powraca, oby na dłużej :)
Przez pół roku nie miałam ani chęci ani za bardzo czasu zaglądać do moich magicznych pudełek, ale chęć zrobienia sobie świątecznej biżuterii skłoniła mnie do przetrzepania moich zapasów koralików, kaboszonów i innych. Uświadomiłam sobie ogromne braki we wszystkim, a po sprawdzeniu stanu konta jeszcze większe braki w funduszach. Pod choinkę sprawię sobie chyba jakieś nowości, bo jestem ograniczona ;)

Zalega mi mnóstwo gotowej biżuterii którą ostatnio faszeruję znajome w postaci prezentów(jutro Mikołajki, będzie okazja na nafaszerowanie kilku jeszcze osób).

Wczoraj zamiast spać zasiadłam do pracy i wpadłam w szał, uspokoiłam się dopiero jak już nie widziałam na oczy, bo same mi się zamykały. Nawet nie zauważyłam upływu czasu :)
Te maleństwa są już na moim facebooku :)

Stęskniłam się za tym wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz