wtorek, 28 kwietnia 2015

Dary Anioła i Diabelskie Maszyny

Dzisiaj po raz kolejny Nocni Łowcy, tym razem jednak będzie ich więcej ;) Ja wciąż jestem zakochana w mojej bransoletce!

W sobotę mam występ, prawdopodobnie jeden z ostatnich w mojej 'karierze' Dębianki. Przez wakacje praca nie pozwoli mi na tańce hulańce, a po wakacjach.... się zobaczy. A żeby ostatnie występy zapadły mi w pamięć negatywnie, to lasowiaka, na którego miałam ochotę z moim partnerem, muszę zatańczyć z... nawet nie kawałkiem drewna, bo drewno jest sztywne. A tak musze robić za dwie osoby, meh. No ale nic, czas na zdjuncia.

 Aniołek Tessy, 20 mm na krótkim łańcuszku. Medalion jest na mniej więcej takiej wysokości, jak aniołek na okładce książki :)
 Anielska runa, na łańcuszku podobnej wysokości jak aniołek. Grafika również 20mm.
 Multifandom, na długim łańcuszku. Jako baza posłużył Insygnia Śmierci, w 16mm grafice zostały zamknięte również Insygnia, do tego Anielska Runa(Dary Anioła), symbol Nieustraszoności(Niezgodna), Trójząb(Percy Jackson) oraz Kosogłos(Igrzyska Śmierci).
 Makramowa bransoletka z Anielską Runą, grafika ma 10mm, bransoletka zapinana na karabińczyk, będzie regulowana, tylko muszę łańcuszek doczepić ;)
 Bransoletka z Anielską Runą 10mm, grafika 'filmowa', będzie regulowana.
 Delikatny łańcuszek z Anielską Runą, krótki, karabińczyk jest przy 10mm grafice.
 Kolejna bransoletka z filmową grafiką(10mm), na grubszym łańcuszku, będzie regulowana.
Taka sama jak ta powyżej, tylko z inną grafiką ;)
 Pełny serwis: 2 bransoletki, 2 wisiorki i kolczyki
 Pełny serwis po raz drugi - 2 bransoletki, wisior i 2 pary kolczyków
I moja bransoletka, zdjęcie nie złapało zapięcia ;3

3 komentarze:

  1. Same cudowności! Powodzenia na występie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy cennik?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się tworzy :) za chwilę opublikuję go ze zdjęciami przykładowych rzeczy w tych cenach ;)

      Usuń