poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Start? Czy to już?

Postanowiłam w końcu zabrać się za tego bloga. Grzeczność wymaga chyba, żebym się przedstawiła. Sarkowicz, lat 17+VAT, uczący się informatyk(i tak nic nie umiem). Najbardziej lubię tworzyć biżuterię kaboszonową, ale rzemienie i koraliki też nie są mi całkowicie obce, choć traktowane po macoszemu. Jestem redaktorem fejsbukowego Dance Folk Is My Life(zapraszam!!!), oraz współtworzę ich bloga. Na insta też się udzielamy. Łatwo się więc domyślić, że mam słabość do polskiego folkloru(tańczę również w zespole ludowym[fejs, hipstagram], yay!).
Motywy biżuteryjne, jakie będą się tu najczęściej pojawiać to folklor i superbohaterowie, oraz moje książkowo-filmowo-serialowe inspiracje.
Znając mnie czasami będzie można tu znaleźć coś kompletnie niezwiązanego z pracą moich rąk, wolę od razu uprzedzić :)
Znaleźć mnie można na fejsie, instagramie i zszywce, zapraszam!
Nie będę niepotrzebnie smęcić, wrzucę kilka zdjęć moich prac :)
Od razu dzisiaj można będzie zobaczyć że ani nie umiem robić zdjęć, ani nie mam do tego odpowiedniego sprzętu ;P
 Kolczyki, które zrobiłam dla koleżanki - każdy ma średnicę 20mm
 Nightwishowy wisiorek dla kolegi(ja mam takie kolczyki) - 20mm
 Piękny łowicki wisior - 30mm
 Doctor Who, my love - 20mm
 Piotruś Pan i Wendy, 20mm :)
I moje prywatne kolczyki i wisiorki, każdy po 20mm. Komplet Wonder Woman, Komplet X-Men Phoenix, kolczyki Nightwish i wisior wyjący wilk :)

5 komentarzy:

  1. Same cudowności. :3
    Coś czuję, że będę stałą obserwatorką bloga. :) Radziłabym Ci dodać gadżet ''obserwatorzy'' :)
    Życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero raczkuję na tym blogu, po kolei wszystko staram się ogarnąć, więc wielkie dzięki za wskazówkę ;)
      Na fejsa mi już zaglądasz(i to z wzajemnością;p), więc na bloga również zapraszam, przyda się ;)

      Usuń
  2. Siemaaaaaaa! :D
    (nie)blog pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaboszony świetne, co tu dużo mówić. Nosiłabym ten wisiorek z wilkiem, bo wilki są super i w ogóle *__*
    No i powodzenia z blogiem! Trzymam kciuki i mocno kibicuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wilk to też jeden z moich faworytów :D A z blogiem sama mam nadzieję, że wytrwam i to jakoś ogarnę ;)
      Dzięki! :)

      Usuń